Управлінський інтенсив

Удосконалення  інформаційної грамотності керівників дошкільних навчальних закладів

Що таке освітній веб-квест?


Освітній веб-квест - це

Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернета в навчальному процесі.

Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.

Веб-квест - ресурс в Інтернеті, з яким працюють вихованці, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в  навчальний процес. 

Особливості

Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. Крім того, результати роботи з веб-квестом теж публікуються в інтернеті

Приклади

1.Web-квест для дошкільнят "Розповідь про те, як прийшла матрьошка ..."

2.Веб - квести "Червоні вітрила" для дошкільнят

Звірі, Птахи, Риби

3.Web-квест для дошкільнят і батьків «Пийте, діти, молоко!»

 


ПОЧНЕМО ?

 

WOOW , Ви однозначно хороша і щаслива людина!

В Інтернеті Стільки дверей, а Ви заглянули саме до нас - чудеса, які не інакше!

Ваші пригоди вже починаються.

Виконуйте всі завдання. Ви відразу зможете почати навчання!

Ви ймовірно зараз думаєте, а що ж буде далі !?

Вам треба буде пройти кілька неймовірних випробувань, перш ніж Ви будете введені в статус повноцінного USERa, що перетворить Ваше життя. Доступи на нові завдання будуть з'являтися після того, як Ви завершите попередні, щоб у Вас був час тренуватися в своє задоволення.

Отже, пригода почалося!

                                              Квест "У трьох соснах"

 

  • як вчити?
  • чому вчити?
  • кого вчити? 

 

«Якщо сьогодні ми будемо вчити так, як вчили вчора, ми вкрадемо у наших дітей завтра»,                                                                                                                 Джон Дьюї.

Розминка Інформаційні технології в дошкільному навчальному закладі

 

I. "Хто заблукав?"

"Залиште слід" (Перейдіть за цим посиланням 

Для створення свого повідомлення зробіть подвійне клацання на вільному місці дошки. Відкриється вікно для запису)

 

2. "КАВА НА ГАЛЯВИНІ"

Після довгих пошуків відповідей в трьох соснах можна зробити невелику перерву зібратися з думками і випити напій, що бадьорить.

3. "Складна ситуація"

Як Ви відреагуєте (як вчините, що зробите, що скажете і ін.) В даній ситуації і чому? Напишіть Ваш варіант

 

 

4."Вихід знайдено!"

Інформація для роздумів

Комп'ютер в дитячому саду: суперечливі питання.

ІКТ - інформаційно-комунікаційні технології - впевнене входять в життя дошкільних установ. Чи готові до цього педагоги? Що думають батьки про роль ІКТ у розвитку та освіті дітей дошкільного віку? Як себе почувають малюки, граючи і займаючись з комп'ютерними програмами?

Було проведене соціологічне опитування. Батькам було задано декілька питань

1.Для чого потрібен комп'ютер в дошкільному віці?

Чи не потрібен взагалі - 50% батьків.

Інші варіанти відповідей:

Для розвитку логіки, уваги.

Для знайомства з комп'ютерною технікою та додатками.

Для того щоб дивитися мультфільми, слухати і дивитися казки.

Для того щоб дитина могла проявити свої художні здібності - «помалювати», «побудувати».

Для організації ігрової діяльності, щоб грати на ньому.

 Наступне питання:

2.Чи дає комп'ютер дошкільнику щось таке, що він не зможе отримати традиційними методами в реальному світі? Що саме?

Мало хто з батьків дав конструктивну відповідь на це питання. Згадаймо, що приблизно половина батьків взагалі відмовилися використовувати комп'ютер для своїх дітей дошкільного віку. Решта були багатослівні. Проте, ми хочемо привести дві думки, які були висловлені мамами, які мають педагогічну освіту. Ці думки, на наш погляд, змістовні, з ними важко не погодитися, хоча вони знаходяться на різних полюсах відношення до комп'ютерних методів розвитку дитини. Судіть самі:

«Особисто мені набагато приємніше навчати дитину традиційними методами - малювати, ліпити, конструювати, зараз так багато різноманітного матеріалу для цих видів дитячої творчості. А читати, розглядати добре ілюстровані книги - одне задоволення! Я сприймаю комп'ютер як «данину» XXI століття, без нього вже нікуди. У дитини повинні бути елементарні комп'ютерні навички. Комп'ютер в нашому домі - це скоріше програвач для CD і DVD-дисків. Ще цікаво спілкуватися по Skype  з тими, хто далеко живе », - Світлана, мама чотирирічної Уляни.

«Комп'ютер дає можливість сконструювати і створити те, що не можна (або складно) зробити в реальному світі. Надає можливість відразу побачити свою помилку і виправити її. Чудовий спосіб підвищення мотивації дітей до занять », - Ірина, мама п'ятирічного Максима.

До речі, за нашими спостереженнями, фахівці, які мають, крім педагогічного, ще й вищу технічну або природничо-наукову освіту, більш схильні до активного застосування ІКТ в дитячому садку.

3.Останнє питання : Ваше питання фахівцям з приводу використання дітьми комп'ютера?

Питань, що відносяться до дошкільного віку, виявилося тільки два:

 - Які ви можете порекомендувати розвиваючі комп'ютерні ігри для дошкільнят?

 - Хотілося б познайомитися з принципами (і дізнатися, чи є вони взагалі), згідно з якими педагоги організовують взаємодію дитини з комп'ютером в ДНЗ.

Поради були такі:

 * Уважно вибирайте гри і програми, призначені для дітей.

 * Оцініть, чи є там агресивні зразки поведінки, чому вчить гра, які моделі поведінки в ній закладені і т.п.

 * Купуйте більше добрих і навчальних ігор.

 * Залишайте дитину з комп'ютером не більше ніж на півгодини, робіть перерви.

 * З самого початку відстежуйте, щоб у дитини не виникли звикання і залежність від комп'ютера.

 * Ні в якому разі не замінюйте особистісне спілкування і спільну діяльність з дитиною комп'ютерними заняттями і т.п.

(На жаль, за матеріалами проведеного опитування, у деяких дітей спілкування з татами відбувається тільки навколо комп'ютерних ігор).

 * Прагніть зрозуміти, з якою метою дитина сидить за комп'ютером, для чого він працює з тією чи іншою програмою або грає в певну гру.

  *  Слідкуйте і створюйте умови для того, щоб у дитини, крім спілкування за комп'ютером було повноцінне спілкування з батьками і з однолітками в реальному часі і просторі.